Facebook to bardzo dobrze znany portal społecznościowy, na łamach którego użytkownicy zakładają prywatne profile czy też tak zwane fanpage, czyli strony mające na celu promowanie różnych instytucji, firm, itp.
Wyznacznikiem popularności są tak zwane lajki, czyli polubienia. Im większa ich ilość, tym więcej osób regularnie obserwuje dany profil. To z kolei oznacza, że dodawane posty, artykuły, materiały graficzne, filmy czy też inne informacje trafiają do coraz szerszego grona odbiorców. Nic więc dziwnego, że bardzo wiele firm korzysta z Facebooka w celu promowania własnych produktów oraz usług.
Sposoby zwiększania popularności fanpage
Firmowy czy też inny fanpage można promować na wiele różnych sposobów. Możliwe jest między innymi dodawanie odnośników na zewnętrznych stronach, w sekcjach komentarzy czy też na forach internetowych. Innym pomysłem jest udzielanie się w komentarzach na innych fanpage. Dobrym pomysłem jest zaproszenie swoich prywatnych znajomych do polubienia i udostępniania fanpage na swoich tablicach. Te wszystkie drobne elementy składowe tworzą jedną dużą całość, jaką jest wzrost popularności fanpage.
Nie bez znaczenia jest interakcja z posiadanymi już obserwatorami i fanami. Warto odpowiadać na ich komentarze i wiadomości. Poza tym konieczne jest regularne dodawanie ciekawych postów, które są wartościowe dla odbiorców i dostarczają im pewnych informacji lub odpowiadają na ich różne pytania oraz wątpliwości. Warto urozmaicać posty o różne zdjęcia i filmy, ale najważniejsza jest regularność. W ten sposób buduje się wizerunek eksperta, który przekłada się na większą ilość lajków oraz udostępnień.
Chcąc promować własny fanpage, warto odwiedzić porządny sklep z lajkami. W sieci dostępne są takie punkty sprzedaży, w których ofertach znajdują się wartościowe polubienia z realnych polskich profili. Nie są to więc żadne zagraniczne boty tylko normalne profile z naszego kraju. Zaletą jest również dodawanie tych lajków w sposób rozłożony w czasie. Dzięki temu nie ma ryzyka utraty całego konta w ramach kary od administracji FB.